'n gelukkige nuwe jaar! - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Greet Oosterhuis - WaarBenJij.nu 'n gelukkige nuwe jaar! - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Greet Oosterhuis - WaarBenJij.nu

'n gelukkige nuwe jaar!

Door: Greet Oosterhuis

Blijf op de hoogte en volg Greet

01 Januari 2015 | Botswana, Gaborone

Hallo allen,

"N Gelukkige Nuwe Jaar!

Op de 29e kwamen we na een hele rustige vlucht aan in Cape Town. Inmiddels zijn we in Gaborone, Botswana) en hebben we voor het eerst internet. Heb een "waarbenjijnu" gemaakt dus de verslaglegging kan beginnen. Heb alleen nog geen tekst, uren reizen, wennen aan opbouwen en afbreken daktenten, voorraad kopen en een spannend boek, Lars Kepler (de getuige) hebben de eerste dagen en nachten bepaald.
We hebben wat proefgedraaid met de benzinetank, hoeveel liters zitten er nou echt in die "dubbele" tank? Inmiddels teruggebeld door Darol en ook omdat hij het niet zeker weet gaan we morgen extra klippen aanschaffen opdat we 40 liters extra hebben. Dat is dan goed voor nog eens 200 km meer. We kunnen altijd nog de route door de Central Kalahari aanpassen, de tijd en de meter van de tank zal het ons laten weten. Inmiddels gaat de zon onder, het is een uur later dan bij jullie en het eerst volgende verslag komt vanuit Maun, dat gaat dus wel een dag of vier duren.

Wil iemand even reageren of het "waarbenjijnu" ook echt werkt?
Baie dankie! Aernold, Bertus en Greet

• 01 Januari 2015 - 18:05

Bert:

Hey reizigers,

De blog werkt hoor. Een super 2015 gewenst en veel plezier in Afrika !!
    Be carefull outthere !

• 01 Januari 2015 - 18:16

Andrea:

Jullie ook gelukkig nieuwjaar gewenst! Gaaf hoor de route die jullie gaan doen, ik kijk uit naar de reisverslagen. XXX Andrea

• 01 Januari 2015 - 21:14

Ge:

Jullie een goed en spannend 2015 met heel veel reisplezier. gr Ge en Piet.

• 01 Januari 2015 - 22:39

W+E:

Veel plezier en een spannend 2015!!! Kijk ook even op je mail voor KK!! Wilma

• 01 Januari 2015 - 23:17

Will:

aangekomen hoor have fun.

• 02 Januari 2015 - 02:10

Wim En Atie:

Hoi Greet en Arnold,

Goed om wat van jullie te horen hier in Thailand. Veel reisleider gewenst in 2915!
    Gr
    Wim en atie

• 02 Januari 2015 - 10:01

Alice:

Hallo reizigers, we wensen jullie veul heil en zegen. En een prachtige reis uiteraard. Gr. Jan en Alice

• 02 Januari 2015 - 11:29

Leonie Vorenkamp:

Hallo Bertus, Aernold en Greet,

Leuk om wat van jullie te horen via waarbenjij. Aangekomen in Botswana dus, ben benieuwd naar de komende verslagen!

Groeten Leonie

• 02 Januari 2015 - 14:03

Erica:

Lekker genieten, van de reis. Ik geniet wel van jullie reisverslagen, met hopelijk mooie foto’s.

• 02 Januari 2015 - 15:46

Trijntje Hadders:

Hoi daar,fijn dat de reis goed is gegaan.
    Veel reisplezier van je nichten.
    Woensdag uitslag van J.
    Tot dan.

• 02 Januari 2015 - 18:23

Geert En Harma:

Veul zegen en hopelijk een spannende, gezellige, vakantie

• 02 Januari 2015 - 18:37

Gerda:

Hey Greet en Arnold
    Wat leuk om dit bericht van jullie te krijgen. Interessant om te kunnen volgen waar jullie zijn en wat jullie allemaal beleven. Als we het dan toch over bijzondere unieke locaties hebben, dan zullen jullie er nog wel een paar tegenkomen. Misschien inspiratie voor als je terug bent... Voorlopig ben ik alleen maar jaloers. Haha. Veel plezier. Geniet van jullie mooie reis! Oh ja... Heel veel gezondheid, geluk en plezier in dit nieuwe jaar!!

• 02 Januari 2015 - 20:58

Renee:

Jullie ook gelukkig nieuwjaar!! Heel veel plezier daar, geniet ervan & tot het volgende verslag.

Liefs Renee

• 03 Januari 2015 - 12:06

Hans:

Hoi greet, Arnold en Bertus,

Ook voor jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar,
    Ik houd jullie blog in de gaten en zie uit naar het volgend verslag

Rustige jaarwisseling
    Ben bij heit en mem geweest
    En bert v langs geweest
    Sterre gaat prima

Vandaag zijn Martijn en Remco even op bezoek hier

Ik wens jullie een behouden Vaart door de woestijn!

Groeten,
    Hans
    Martijn
    Remco en
    Poot van Sterre

• 03 Januari 2015 - 15:16

Tom:

Hallo! Gelukkig nieuw jaar! Heb de link van Alba gekregen.

Ik wens julie een hele mooie en veilige reis. Veel plezier! Ik volg waneer ik kan.

Groetjes uit Antarctica.

Tom

• 04 Januari 2015 - 13:53

Gerda:

Hoi Greet,

Dankie voor jullie bericht. Heel veel vakantieplezier en zie uit naar de reisverslagen. Stuur het door naar mijn schoonouders! En niet te vergeten: goede wensen en een bruisend 2015!
    Groet uit Gieten,
    Gerda

• 05 Januari 2015 - 22:32

Bert En Grietje:

Hoi Bertus, Greet en Aernold,

Een gezond 2015! Leuk van jullie te horen. Veel reisplezier. Geniet ervan, dan hebben wij veel leesplezier.

Groeten Bert en Grietje

• 08 Januari 2015 - 13:04

Wilma:

Hoi, mooi begin en veel v + gr! Ede vergroot de tekst en geniet! En nu nog de foto's. xxxx w+e